REGULAMIN SKLEPU www.akademia.konkretdieta.pl

Sprzedaż za pośrednictwem sklepu realizuje firma Gabinet Dietetyki Klinicznej Klaudia Smosarska - Sawko, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posługująca się numerem NIP: 7393786572, REGON:369635416 .

§ 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, który dokonuje zakupu Produktów cyfrowych.
  2. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Dietetykiem umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  3. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem klaudiasmosarska.elms.pl, numer telefonu do kontaktu +48516412877, adres email do kontaktu: info@konkretdieta.pl
  4. Dietetyk – Klaudia Smosarska - Sawko prowadząca działalność gospodarczą Gabinet Dietetyki Klinicznej Klaudia Smosarska - Sawko, Numer NIP: 7393786572, Numer REGON: 369635416, Adres: ul. Janowicza 1 lok. 4, 10-691 Olsztyn
  5. Produkt cyfrowy – Produkt w wersji wyłącznie elektronicznej, co do którego ma zastosowanie wyjątek od prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  6. Bramka Płatności – PayPro S.A., z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza, zwany dalej Serwisem PayPro.

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Dietetyk zapewnia Klientowi możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Dietetyka i Klientów.
  3. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
    1. Dostęp do Internetu,
    2. Standardowy system operacyjny,
    3. Standardowa przeglądarka internetowa,
    4. Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Dietetyk świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Dietetyka jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia z Dietetykiem umowy. 
  3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu,.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Dietetyk podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  5. Dietetyk podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Dietetyka o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@konkretdieta.pl. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Dietetyk będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 4

Składanie zamówienia

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Klient może skontaktować się z Dietetykiem.
  2. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do Bramki Płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem a Dietetykiem. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  3. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a Dietetykiem może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
    1. W przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych,
  4. W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Dietetyka co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Dietetyka. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Dietetykowi na podjęcie kontaktu z Klientem, Dietetyk udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
  5. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Dietetyk nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.

§ 5

Dostawa i płatność

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia.
  2. Płatności na konto bankowe nr: 95 1050 1807 1000 0091 2827 8455

§ 6

Produkty elektroniczne

  1. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak jadłospis online itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
  2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
  3. W odniesieniu do jadłospisów online i innych produktów elektronicznych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu zgodnie z postanowieniami §7.

§ 7

Prawa własności intelektualnej

  1. Dietetyk poucza niniejszym Klienta, że treści zawarte w Sklepie oraz produkty elektroniczne objęte są ochroną prawa autorskiego.
  2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do produktów i treści dystrybuowanych za pomocą Serwisu należą do Dietetyka.
  3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 8

Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy z zastrzeżeniem zdarzeń wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w tym w szczególności tych wskazanych poniżej:

1) Konsument traci prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z Dietetykiem:

a. Jeśli w toku zakupu Konsument wyraził zgodę na wykonanie Umowy o dostarczenie mu Treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, pod warunkiem, że Konsument został uprzednio poinformowany przez Dietetyka o utracie tego prawa, przyjął to do wiadomości. Po dostarczeniu Treści cyfrowej na wskazany przez Klienta adres e-mail lub udostępnienie dedykowanego linku do pobrania Treści cyfrowej uważa się świadczenie za zrealizowane w całości.

b. Jeśli Dietetyk wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości. W przypadku wykonania części świadczenia Konsument jest zobowiązany do zapłaty za świadczenie spełnione do momentu odstąpienia od umowy zgodnie z art. 35 ust.2 Ustawy o prawach konsumenta.

c. Jeśli Konsument skorzysta z dostępu do Platfromy przed upływem terminu odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że Dietetyk poinformował uprzednio Konsumenta o utracie prawa odstąpienia od umowy w takim wypadku i Konsument przyjął to do wiadomości. Przez skorzystanie z dostępu do Platformy nalezy rozumieć zalogowanie się Klienta na Platformę i otworzenie znajdujących się na niej materiałów.

2. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Dietetyka o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Złożenie oświadczenia polega na wysłaniu informacji Dietetykowi o wykonaniu przysługującego mu prawa. Oświadczenie to może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Klient może w szczególności skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej Regulaminu.

3. W przypadku skutecznego odstąpienia od UmowyDietetyk zwraca należność w terminie do 7 dni roboczych.

4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.

5. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

§ 9

Odpowiedzialność za wady

  1. Dietetyk ma obowiązek dostarczyć Klientowi treść cyfrową wolną od wad.
  2. Dietetyk jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną.
  3. Jeśli Klient stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Dietetyka, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Klient może kontaktować się z Dietetykiem pocztą elektroniczną.
  5. Dietetyk ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

§ 10

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Dietetyk.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem 

§ 11

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Dietetyk wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
  3. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
  4. Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Dietetyka,
  5. Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  6. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  7. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Dietetyka. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
  3. Dietetyk zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.08.2025 roku.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat [nazwa przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy]

Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostarczenia następujących Treści cyfrowych/świadczenia następujących Usług: ……………………………………

Data zawarcia umowy: …………………………

Imię i nazwisko konsumenta: ……………………..

Adres konsumenta: ………………………..

Adres e-mail: ……………………………..

Data i podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Opinie

1. Zgoda na anonimową publikację danych: Klient wyraża zgodę na anonimową publikację swoich efektów, opinii, wniosków z pracy z materiałami cyfrowymi (takimi jak kursy, webinary, e-booki, jadłospisy zakupione w sklepie: klaudiasmosarska.elms.pl), w celach edukacyjnych i promocyjnych.
Publikacja może dotyczyć m.in. treści wiadomości zwrotnych, zdjęć (np. twarzy, sylwetki, posiłków), opisów efektów i rezultatów. Udostępniane informacje będą w pełni zanonimizowane – bez danych umożliwiających identyfikację Klienta (imię, nazwisko, wizerunek pełnej twarzy, adres e-mail itd.).

2. Opinie Klienta mogą być zamieszczane w następujący sposób:

a. W wyniku dodania treści Opinii lub jej screenu w Sklepie poprzez pobranie go z innych miejsc w Internecie, w których Użytkownik pozostawił Opinię np. z social mediów, czy na profilu Dietetyka na Znanym Lekarzu,

b. W wyniku publikacji Opinii przez Klienta w zewnętrznych platformach np. w wizytówce Google (link: https://www.google.com/search?q=klaudia+smosarska+-+sawko&oq=klaudia&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCAgAEEUYJxg7MggIABBFGCcYOzIGCAEQRRg5MgwIAhAjGCcYgAQYigUyDAgDEAAYQxiABBiKBTINCAQQABiDARixAxiABDIKCAUQABixAxiABDINCAYQABiDARixAxiABDIKCAcQABixAxiABDINCAgQABiDARixAxiABDIHCAkQABiABNIBCTI0OTBqMWoxNagCDLACAfEF3cU1saTfxq4&sourceid=chrome&ie=UTF-8&zx=1755640534866&no_sw_cr=1), w social mediach.

3. Opinie prezentowane w ramach strony klaudiasmosarska.elms.pl są weryfikowane przez Dietetyka w ten sposób, że Dietetyk weryfikuje czy opinia pozostawiona przez daną osobę pochodzi od Klienta sklepu klaudiasmosarska.elms.pl poprzez sprawdzenie pozostawionych przez Niego danych. 

4. Dietetyk nie ma możliwości weryfikacji opinii pozostawionych w serwisach zewnętrznych, ponieważ nie ma możliwości ingerencjiw narzędzia należące do podmiotów trzecich.